De inzet van een telefoondienst

Een antwoordservice klinkt misschien een beetje te chique voor jouw kleine onderneming, maar juist voor de kleinere ondernemer is een telefoondienst vaak een erg goede optie.

De grote spelers in de markt hebben vaker dan eens de beschikking over een eigen inbound callcenter of andere afdeling die zich voornamelijk bezighoudt met het afhandelen van de inkomende telefoontjes. Echter, krijgen veel kleinere ondernemers per dag ook veel telefoontjes binnen maar zij hebben vaak niet de luxe om een aparte afdeling of callcenter in te richten voor deze inkomende telefoontjes.

Veel ondernemers nemen om die reden maar steeds zelf de telefoon op, in de veronderstelling dat hun tijd die daarin gestoken wordt, gratis is. In de praktijk is dat natuurlijk niet per se waar en kost het juist veel geld om zelf steeds naar de telefoon te grijpen. Echter, heb je waarschijnlijk ook niet de middelen om iemand apart hiervoor aan te nemen.

Een goede en niet te permanente oplossing hierin is het inhuren van een telefoondienst. Dat klinkt misschien in eerste instantie ook duur, maar in de praktijk valt dat ook wel mee en levert het op de langere termijn zelfs juist voordeel op. Uiteindelijk zal het jou als ondernemer namelijk tijd besparen, deze tijd kun je dan vervolgens ook weer in andere zaken betreffende je onderneming steken.

Ook in deze tijden is het nog steeds erg belangrijk dat je een goede telefonische bereikbaarheid garandeert voor diegenen die geen internet hebben of willen. Dat is natuurlijk ook nog buiten de groep die gewoonweg het gebruik van een telefoon boven het gebruik van digitale middelen prefereert. Hoe dan ook is het als ondernemer belangrijk dat je ervoor zorgt dat je aan zoveel mogelijk wensen probeert te voldoen en op die manier dus ook zoveel mogelijk mensen kan bedienen en tevreden kan houden. 

https://www.bizziphone.com/