Een goede bereikbaarheid garanderen

Het kunnen garanderen van een goede telefonische bereikbaarheid wordt vandaag de dag best nog weleens onderschat door ondernemers. Er zijn natuurlijk ook tegenwoordig veel alternatieven mogelijk, waarvan veel via de digitale snelweg. Toch zijn er ook nog steeds veel mensen die geen beschikking hebben of willen over het internet en voor hun communicatie naar de buitenwereld afhankelijk zijn van de telefoon. Voor deze groep wil je natuurlijk ook graag telefonisch bereikbaar zijn, maar het is ook belangrijk dat je in elk geval telefonisch goed te bereiken bent. Sommige mensen pakken nu eenmaal liever de telefoon. Of dat nu is voor een stukje persoonlijk contact of om snel een antwoord te krijgen, het is ook vandaag de dag meer dan belangrijk om ook deze groep goed te blijven bedienen.

Een goede telefoonservice kan hierbij uitkomst bieden. Het inhuren van een antwoordservice klinkt misschien als iets voor de grotere bedrijven, maar dat is niet per se het geval. Buiten dat zij vaak de beschikking hebben over een inbound callcenter, is het inhuren van een antwoordservice ook juist voor de kleinere ondernemer een goede optie. Het lijkt namelijk misschien in eerste instantie wel gratis gebruik te maken van je ‘eigen telefoondiensten’ maar de tijd die jij steekt in het opnemen van de telefoon kun je vervolgens niet meer steken in andere zaken en dat is natuurlijk jammer en bovendien ook kostbaar.

Het inhuren van een telefoondienst hoeft helemaal niet per se duur te zijn. Bij vele telefoondiensten betaal je ook alleen maar wat je uiteindelijk afgenomen hebt, als in de afgehandelde telefoontjes. Dat maakt dat het inzetten van een telefoonservice ook kan in een tijd dat het minder druk is. Minder telefoontjes betekent dus ook minder kosten, en je zit bovendien ook niet vast aan een duur abonnement dat steeds maar doorloopt met alle kosten. 

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl